Subject: FW: omafinantseeringu kinnitus eraldise lepingu alt
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 14:30:44 +0200

From: Lili Milani <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 10:34 AM
To: Raili Sillart - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Rasmus Sinivee - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Nele Labi - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anniki 
Lai - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Juta Urbalu - SOM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Steven Smit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kristjan Metsalu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ene Mölder 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: omafinantseeringu kinnitus eraldise lepingu alt

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan kirjaga plaanide kirjelduse, planeeritud eelarve ja omafinantseeringu 
vajadused. Taotluse kohaselt kasutataks 2025-2029. aastal ehk 5 aasta 
jooksul Eesti geenivaramu sihtotstarbelist eraldist riikliku tähtsusega 
teadustaristu toetuse omafinantseerimiseks kokku summas kuni 759 000 € ehk 
keskmiselt kuni 151 800 € aastas. See moodustab kuni 12,1% kogu tänasest 
aastasest sihtotstarbelisest eraldisest. Kinnitame, et taristu 
omafinantseeringuna kasutatava summa ulatuses täidetakse jätkuvalt EGV 
pidamise ja säilitamise ülesandeid ning selle eesmärgi täitmine ei kannata, 
vaid saab teadustaristu toetuse kaudu vahendeid juurde.

Lugupidamisega

Lili

From: Raili Sillart - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: Wednesday, 29. January 2025 at 17:43
To: Lili Milani <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Rasmus 
Sinivee - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Nele Labi - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Anniki 
Lai - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Juta Urbalu - SOM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: omafinantseeringu kinnitus eraldise lepingu alt

Tere Lili!

Mainisid, et EGV on minemas riikliku tähtsusega teadustaristu taotlusvooru 
ning oleks vaja omafinantseeringu olemasolu kinnitust

Riikliku tähtsusega teadustaristu toetamine 2025-2029 - Eesti Teadusagentuur 
<https://etag.ee/rahastamine/infrastruktuuritoetused/teadustaristu-teekaart/riikliku-tahtsusega-teadustaristu-toetamine-2025-2029/>

Tähtaeg on taotluse esitamiseks 7.02 ja selleks, et oleks võimalik 
teekaardiga tutvuda ja osalus otsustada ning arvestada võimalikku 
omafinantseeringut EGV iga-aastase eraldise alt (senise eraldise piires, 
summat suurendamata ning arvestades muid kohustusi neid ohtu seadmata) - vt 
näidisena nagu nt tegime Genome of Europe projekti puhul:

Palun saada tutvustav materjal ette ja hea oleks ka järgmise nädala ministri 
briifil seda teemat 5-10 minutit tutvustada.

Rasmus – kas oleks selleks teemaks võimalik minu ja Lili jaoks ca 5-10 
minutit briifi aega broneerida?

Ette tänades

Raili